Ewa Gadomska
www
Strateżka biznesu, marketerka, która na co dzień zajmuje się rozwojem firm. Specjalizuje się w tworzeniu modeli biznesowych, skalowaniu biznesów, a jej ulubionym segmentem rynku jest premium.
Jeśli
- jesteś ekspertem, specjalistą w swojej dziedzinie, ale brakuje Ci rozpoznawalności
- nie wiesz jak przekuć swoją wiedzę w produkty/usługi, które pokochają klienci
- masz osiągnięcia i dokonania, o których nikt nie wie
- czujesz, że nie zarabiasz tyle, ile mógłbyś za swoje umiejętności
- chcesz pracować za wyższą pensję
- widzisz jak mniej utalentowani zarabiają więcej od Ciebie
- nie wiesz jak zdobywać nowe rynki
- nie masz klientów czekających w kolejce na Twoje usługi
- chcesz, aby Twoje nazwisko było kojarzone z konkretną dziedziną
Our Products
Nauczysz się, jak zamienić swój pomysł w dochodowy biznes. Podczas webinaru dowiesz się, od czego zacząć, jak analizować rynek, rozpoczniesz segmentację rynku i…. O wiele więcej.
Plan webinaru:
- Pomysł to początek, czyli od pomysłu do biznesu
- Od czego zacząć profesjonalizację biznesu
- Analiza rynku (PESTEL, TOWS)
- Nisza – konieczność czy wymysł? Jak ją znaleźć, na co zwrócić uwagę
- Business Model Canvas – z czego się składa i dlaczego go potrzebujesz?
- Ciekawe modele biznesowe, które możesz wykorzystać w swojej firmie
- Wstępna segmentacja rynku – podejmij właściwą decyzję
- Strumienie przychodów, czyli na czym będziesz zarabiać
Dowiesz się, jak tworzyć produkty i usługi, których pragnie Twój klient. Poznasz kanały dystrybucji i podstawy lejka sprzedażowego. Na koniec otrzymasz ćwiczenia, które uporządkują Twoją wiedzę.
Plan webinaru:
- Tworzenie wartości dla klienta
- Produkt/usługa, którego pragnie rynek/klient
- Jak skomponować propozycję produktową dla klienta, aby móc stale rozwijać sprzedaż
- Wprowadzenie produktu/usługi na rynek – krok po kroku
- Dystrybucja, czyli gdzie możesz sprzedawać swoje produkty/usługi, jak wybrać dystrybutora
- Partnerzy synergiczni – kim są, do czego są potrzebni, jak sprzedawać z ich udziałem, jak ich właściwie dobrać i jak rozpocząć współpracę
- Podstawy lejka sprzedażowego (sprzedaż do biznesu i klienta indywidualnego) – gdzie możesz pozyskiwać klienta i w jaki sposób to robić
W tym tygodniu dowiesz się o sprzedaży wszystkiego, co da Ci podstawę do stworzenia dochodowej firmy. Poznasz 3 filary skutecznej sprzedaży, nauczysz się dbać o klientów i zdobywać rekomendacje.
Plan webinaru:
- Co musisz wiedzieć o sprzedaży, aby mieć dochodową firmę
- Marketingowe wsparcie sprzedaży
- Trzy filary skutecznej sprzedaży (wiedza produktowa: jak mówić o produkcie, aby klient chciał kupić; znajomość procesu sprzedaży: w którym miejscu procesu znajduje się klient i jak go przeprowadzić do zakupu; mindset: jak zmienić swoje podejście do sprzedaży)
- Budowanie lojalności klientów, dbanie o rekomendacje
Porozmawiamy o pieniądzach w firmie, liczeniu kosztów i wycenie usług. Po tym spotkaniu już nigdy nie będziesz zaniżać swoich cen i zapanujesz nad finansami.
Pieniądze w firmie, czyli
- Właściwe liczenie kosztów podstawą wyceny produktów/usług
- Pricing, czyli jak wyceniać swoje produkty/usługi
- Psychologiczne zasady ustalania cen
- Jak ustalać ceny w przypadku różnych modeli dystrybucji
- Jak tworzyć strategie rabatowania
- Panowanie nad przepływami finansowymi
- Jak i kiedy podnosić ceny
Czas na strategie komunikacji marketingowej, tożsamość marki i jej DNA. Ustalisz plan działań marketingowych i zaczniesz wydajnie działać pracując na swoim.
Plan webinaru:
- Promotion – strategia komunikacji marketingowej, na co zwrócić uwagę
- Tożsamość i DNA marki
- Kluczowe przekazy – jak je skomponować
- Jak znaleźć odpowiedni styl komunikacji
- Kanały komunikacji
- Od strategii do działań operacyjnych – jak planować
- Ustalenie planu działań sprzedażowo-marketingowych na kolejne 3 miesiące
Czas na strategie komunikacji marketingowej, tożsamość marki i jej DNA. Ustalisz plan działań marketingowych i zaczniesz wydajnie działać pracując na swoim.
Plan webinaru:
- Promotion – strategia komunikacji marketingowej, na co zwrócić uwagę
- Tożsamość i DNA marki
- Kluczowe przekazy – jak je skomponować
- Jak znaleźć odpowiedni styl komunikacji
- Kanały komunikacji
- Od strategii do działań operacyjnych – jak planować
- Ustalenie planu działań sprzedażowo-marketingowych na kolejne 3 miesiące
Czas na strategie komunikacji marketingowej, tożsamość marki i jej DNA. Ustalisz plan działań marketingowych i zaczniesz wydajnie działać pracując na swoim.
Plan webinaru:
- Promotion – strategia komunikacji marketingowej, na co zwrócić uwagę
- Tożsamość i DNA marki
- Kluczowe przekazy – jak je skomponować
- Jak znaleźć odpowiedni styl komunikacji
- Kanały komunikacji
- Od strategii do działań operacyjnych – jak planować
- Ustalenie planu działań sprzedażowo-marketingowych na kolejne 3 miesiące
Czas na strategie komunikacji marketingowej, tożsamość marki i jej DNA. Ustalisz plan działań marketingowych i zaczniesz wydajnie działać pracując na swoim.
Plan webinaru:
- Promotion – strategia komunikacji marketingowej, na co zwrócić uwagę
- Tożsamość i DNA marki
- Kluczowe przekazy – jak je skomponować
- Jak znaleźć odpowiedni styl komunikacji
- Kanały komunikacji
- Od strategii do działań operacyjnych – jak planować
- Ustalenie planu działań sprzedażowo-marketingowych na kolejne 3 miesiące
Czas na strategie komunikacji marketingowej, tożsamość marki i jej DNA. Ustalisz plan działań marketingowych i zaczniesz wydajnie działać pracując na swoim.
Plan webinaru:
- Promotion – strategia komunikacji marketingowej, na co zwrócić uwagę
- Tożsamość i DNA marki
- Kluczowe przekazy – jak je skomponować
- Jak znaleźć odpowiedni styl komunikacji
- Kanały komunikacji
- Od strategii do działań operacyjnych – jak planować
- Ustalenie planu działań sprzedażowo-marketingowych na kolejne 3 miesiące
What our clients say
I came to Eva and Claudia when I wanted to take my personal brand to the next level. I wanted reach more premium customers. The cooperation has exceeded my expectations, and the strategy is suited to me, not me to the strategy. Customers come by one by one on their own thanks to a well-established content funnel. I recommend the strategy to anyone who, just like me, wants to have exceptional clients and doesn’t know how to go about it.
Martha Malak, realtor, CEO of USQUARE (Real Estates Brokerage in Dubai)