Zapisz się na darmowe wyzwanie "Jak trafić do lepiej płacących klientów?"

W wyzwaniu czekają na Ciebie trzy szkolenia, dzięki którym:

.

Być może w Twojej głowie pojawiają się takie myśli...

  • co ze mną jest nie tak?
  • czy moja oferta jest poprawnie skonstruowana?
  • czy mogę mieć lepiej płacących klientów?
  • czy ja zasługuję na to, by więcej zarabiać?

Być może Twoja oferta wymaga dopieszczenia, być może potrzebujesz stworzyć dodatkowy produkt lub usługę, ale jaka by to nie była potrzeba – zasługujesz na to, by zarabiać więcej i mieć lepiej płacących klientów.

Aby usprawnić swój biznes potrzebujesz nowego podejścia...

Wyzwanie “Jak trafiać do lepiej płacących klientów?”, to 3 szkolenia, dzięki którym dowiesz się, o co zadbać w swoim biznesie, by stać się nazwiskiem pierwszego wyboru.

Dołączając do bezpłatnego wyzwania możesz od razu zacząć pracę nad rozwojem swojej firmy. Podczas bootcampu dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć, aby móc docierać do klientów, o których marzysz.

.

Jak to może wyglądać u Ciebie?

Kim jestem?

Ewa Gadomska

Ewa Gadomska

Strateżka marek luksusowych i premium, doradczyni, autorka szkoleń doskonale znająca klientów premium i ich potrzeby. Wykorzystując swoje doświadczenie i umiejętności opracowała metodę budowania osobistych marek premium, którą doceniają agencje PR oraz stratedzy na całym świecie. Jej znakiem rozpoznawczym jest kreatywne i mocno praktyczne wykorzystanie sposobu budowania marek luksusowych do budowania rozpoznawalności marek osobistych. Ponadto, Ewa od 16 lat jest odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, aktywnie rozwijającą swoje firmy i zaangażowaną w blisko 20 dochodowych biznesów.
Aktualnie rozwija biznesy (swoje oraz swoich klientów) w Europie, USA oraz Emiratach Arabskich. Zbudowała także ponad 30-tysięczną społeczność polskich przedsiębiorców, z którymi na co dzień dzieli się swoim doświadczeniem i pracuje nad skutecznym wzrostem ich marek. Jej misją jest rozwój jej klientów oraz ich firm, ponieważ to właśnie ich sukces daje jej największą zawodową satysfakcję.