Osobista Marka Premium Freelancera
Jeśli...
- jesteś freelancerem, specjalistą w swojej dziedzinie, ale brakuje Ci rozpoznawalności
- nie wiesz jak przekuć swoje umiejętności w usługi, za które klienci będą chcieli płacić Ci więcej niż dotychczas
- masz osiągnięcia i dokonania, o których nikt nie wie
- czujesz, że nie zarabiasz tyle, ile mógłbyś
- uważasz, że Twoje usługi mają znacznie wyższy standard niż innych osób z branży
- chcesz zacząć sprzedawać wysokowartościowe i drogie rozwiązania dla swoich klientów
- zależy Ci na tym, aby klienci sami do Ciebie przychodzili
- wiesz, że tworzysz nowy standard w branży, ale nie wiesz, jak zacząć sprzedawać usługi premium
- widzisz jak mniej utalentowani zarabiają więcej od Ciebie
- nie wiesz jak zdobywać nowe rynki
- nie masz klientów czekających w kolejce na Twoje produkty/usługi
- chcesz, aby Twoje nazwisko było kojarzone z konkretną dziedziną
...to potrzebujesz nowego podejścia do marki osobistej, które pozwoli Ci, jeszcze szybciej i łatwiej:
- podnieść ceny swoich produktów/usług i
- tworzyć i sprzedawać droższe usługi
- trafiać do klientów, którzy zapłacą Ci więcej niż dotychczasowi
- zyskać rozpoznawalność
- zarabiać więcej
- sprawić, że klienci sami ustawią się w kolejce do Ciebie
- tworzyć tylko skuteczne (zasięgowe i sprzedażowe) treści dla swoich odbiorców
- mieć tak zbudowaną ofertę, że Twoje produkty/usługi będą się same sprzedawać
- zbudować dochodową firmę w oparciu o swoją markę osobistą
zasługujesz na klientów, którzy zapłacą Ci więcej za usługi
Co znajdziesz w kursie
Wstęp, z którego dowiesz się, kiedy osobista marka premium freelancera/osoby wykonującej usługi na rzecz klientów będzie dla Ciebie właściwą drogą, a także jaka jest różnica w sprzedawaniu ofert premium względem ofert standardowych.
Ten moduł to seria pytań dla Ciebie do przemyślenia, zwieńczona wykonaniem osobistej analizy SWOT oraz mapy osobistej marki premium freelancera.
Poznasz mój autorski sposób na tworzenie strategii osobistych marek premium freelancerów i strukturę samej strategii, aby podczas kursu móc wypełniać ją samodzielnie treściami
Przepracujesz swoje przekonania na temat klientów premium i ofert premium, a także przekonania na temat pieniędzy i sprzedaży. Bez zmiany nastawienia, trudno będzie Ci sprzedawać oferty premium.
W tym module pracujesz nad najważniejszymi elementami strategii osobistej marki premium, a konkretnie:
- od czego zacząć projektowanie oferty premium
- kto będzie idealnym klientem na Twoją ofertę (segmentacja, persony)
- nisza, gdy jesteś freelancerem – co zrobić, gdy masz trudność ze zdefiniowaniem niszy
- idealnie dopracowana usługa, za którą klienci będą chcieli zapłacić wiecej
- jak komponować mapę produktów/usług premium
- potrzeby klientów premium/tych którzy kupują wysokowartościowe oferty
- motywy zakupowe – dlaczego klienci kupują drogie usługi od freelancerów
- odpowiedź na pytanie: dlaczego klient będzie chciał zapłacić więcej
- zmiany w procesie podejmowania decyzji zakupowych przy ofertach wysokowartościowych
- sposoby na sprzedaż ofert premium (konstrukcja lejków sprzedażowych i usługowych dopasowanych do ofert premium)
- ustalanie cen produktów/usług eksperckich – metody
- psychologiczne aspekty zakupów i ich wpływ na decyzje dotyczące ceny
- gdzie znaleźć klientów premium – skąd ich pozyskać
W tym module kontynuujesz pracę nad strategią, a w szczególności nad jej elementami charakterystycznymi dla marek premium freelancerów, które będą podstawą różnicowania Cię od konkurencji i komunikacji z rynkiem:
- budowanie Twojej historii (która będzie sprzedażowa)
- wykorzystanie skuteczności w strategii osobistej marki premium
- ograniczanie dostępu – jak możesz to robić jako freelancer, tak aby powodować jeszcze większe zainteresowanie Tobą i Twoją ofertą
- jak zbudować swój komunikacyjny ekosystem, czyli co będziesz pokazywać światu
- tworzenie skojarzeń z marką
- tożsamość marki oraz jak wykorzystać cechy Twojej osobowości i talenty jako podstawę komunikacji
Strategia i podstawy pod skuteczną komunikację masz już przygotowanie, to teraz kolejny krok, czyli ustalenie tego, jak ta komunikacja ma przebiegać, aby wspierała sprzedaż:
- dlaczego klienci obserwują osobiste marki premium?
- serce Twojej marki
- głos Twojej marki
- jak znaleźć sposób komunikacji, który będzie wspierał sprzedaż, a jednocześnie potwierdzał Twoją unikatowość jako freelancera
- spójna komunikacja w trzech krokach
- jak strategicznie planować content
- e-mail marketing a freelancer premium
- jak budować swoją pozycję eksperta w mediach
Podsumowanie kursu oraz charakterystyka tego, od czego zacząć, aby od razu przejść do działania i jak skutecznie planować wdrożenie strategii i planu komunikacji.
Dla kogo jest ten kurs?
- Dla freelancerów, czyli każdego kto zarabia wykonując usługi na rzecz swoich klientów
- Każdy, kto buduje POZYCJĘ w swojej branży
- Kto najbardziej odnajdzie się w tym kursie: prawnik, lekarz, architekt/architekt wnętrz, grafik, social media manager, video maker, wirtualna asysta, web developer, designer, coach, psycholog, dietetyk, trener personalny, branża beauty (fryzjerzy, kosmetolodzy, stylistki paznokci itd.), freelancer w branży IT, trener biznesu, mentor,
- Dla osób, które chcą wreszcie zacząć zarabiać na swoim nazwisku
Kiedy wybrać Osobistą Markę Premium Eksperta, a kiedy Freelancera?
- Podstawowa różnica jest w tym, na czym chcesz zarabiać
- OMP eksperta jest dla osób zarabiających na swojej wiedzy (nawet jeśli też wykonują usługi na rzecz klientów – np. edukator, który czasem prowadzi szkolenia)
- OMP freelancera jest dla osób, które wykonują głównie usługi na rzecz klientów i niekoniecznie chcą zarabiać na sprzedaży wiedzy, bardziej widzą rozwój marki osobistej w kierunku powiększania zespołu lub automatyzacji procesów
- jeśli sprzedajesz wiedzę i wykonujesz usługi, to lepszą opcją będzie OMP eksperta
- jeśli natomiast głównie wykonujesz usługi i chcesz trafiać do lepiej płacących klientów, to OMP freelancera
Dlaczego warto wziąć udział?
- Aby cena Twoich produktów/usług przestała być najważniejsza
- Aby nauczyć się sprzedawać bez sprzedaży
- Aby zbudować silną markę osobistą, o której usługi będą zabiegać klienci
- Aby klienci sami Cię polecali
- Aby stworzyć silną społeczność w oparciu o spójne wartości
- Aby przestać robić coś, jak inni, a zacząć być liderem w swojej niszy
Wybierz jedną z dwóch opcji, jakie dla Ciebie przygotowałam, albo zapytaj, która będzie dla Ciebie najlepsza
Osobista Marka Premium Freelancera - kurs
-
30 min. konsultacji online 1:1
-
Dostęp do video i kart pracy
-
Dostęp do platformy kursowej
Osobista Marka Premium Freelancera - kurs + mentoring
-
3 godz. konsultacji online 1:1
-
Dostęp do video i kart pracy
-
Dostęp do platformy kursowej
Poznaj twórczynię kursu...
Ewa Gadomska
Strateżka marek luksusowych i premium, doradczyni, autorka szkoleń doskonale znająca klientów premium i ich potrzeby. Wykorzystując swoje doświadczenie i umiejętności opracowała metodę budowania osobistych marek premium, którą doceniają agencje PR oraz stratedzy na całym świecie. Jej znakiem rozpoznawczym jest kreatywne i mocno praktyczne wykorzystanie sposobu budowania marek luksusowych do budowania rozpoznawalności marek osobistych. Ponadto, Ewa od 16 lat jest odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, aktywnie rozwijającą swoje firmy i zaangażowaną w blisko 20 dochodowych biznesów.
Aktualnie rozwija biznesy (swoje oraz swoich klientów) w Europie, USA oraz Emiratach Arabskich. Zbudowała także ponad 30-tysięczną społeczność polskich przedsiębiorców, z którymi na co dzień dzieli się swoim doświadczeniem i pracuje nad skutecznym wzrostem ich marek. Jej misją jest rozwój jej klientów oraz ich firm, ponieważ to właśnie ich sukces daje jej największą zawodową satysfakcję.
Opinie...
Najczęstsze pytania
To każda osoba, która chce zapłacić Ci więcej za TWÓJ SPOSÓB/ TWOJĄ METODĘ, która chce się od Ciebie uczyć, bo to Ty wnosisz coś nowego w dziedzinę, w której działasz. Tak więc, będzie to nie tylko klient premium, mający przychody wyższe niż standardowe, ale każdy, kto postanowi zainwestować w swój rozwój/zmianę.
Tak, oczywiście. Jeśli chcesz zacząć lub już budujesz pozycję eksperta w swojej firmie/branży.
6 miesięcy od daty zakupu.
W ciągu pół roku od daty zakupu.