Strateg Osobistych Marek Premium
Jeśli...
- chcesz nauczyć się tworzyć strategie osobistych marek premium
- pracujesz z markami osobistymi i chcesz jeszcze lepiej pomagać swoim klientom
- czujesz, że strategie osobistych marek premium to jest to, czego Ci brakuje w ofercie
- chcesz skorzystać z mojej wiedzy i doświadczenia a przy okazji dostać nowy zawód
- myślisz strategicznie, ale brakuje Ci doświadczenia i ułożenia Twoich naturalnych predyspozycji w produkt
- chcesz skorzystać z bazy moich klientów
...to się dobrze składa, bo otwieram rekrutację do mojego autorskiego programu Certyfikowanych Strategów Osobistych Marek Premium
wyjątkowego produktu, który będzie trwał sześć tygodni i pozwoli Ci:
- na szybki rozwój kariery
- łatwiejsze pozyskiwanie klientów
- na korzystanie z mojej metody pracy i używanie jej nazwy w swoich produktach
- dostęp do mojej bazy klientów
- wsparcie w budowaniu własnej marki doradcy
Co znajdziesz w programie certyfikowanego szkolenia
Szkolenie z podstaw metody oraz struktury strategii Osobistych Marek Premium, a także najważniejszych kwestii na temat samych klientów premium. (około 1h)
- od czego zacząć projektowanie oferty premium dla klientów
- kto będzie idealnym klientem na oferty Twoich klientów (segmentacja, persony)
- nisza w osobistych markach premium
- idealny produkt/usługa premium
- jak komponować mapę produktów/usług premium
- potrzeby klientów premium/tych którzy kupują wysokowartościowe oferty
- motywy zakupowe – dlaczego klienci kupują drogie produkty/usługi od ekspertów
- odpowiedź na pytanie: dlaczego klient będzie chciał zapłacić premium
- zmiany w procesie podejmowania decyzji zakupowych przy ofertach wysokowartościowych
- sposoby na sprzedaż ofert premium (konstrukcja lejków sprzedażowych i produktowych dopasowanych do ofert premium)
- ustalanie cen produktów/usług premium – metody
- psychologiczne aspekty zakupów i ich wpływ na decyzje dotyczące ceny
- gdzie znaleźć klientów premium – skąd ich pozyskać
Warsztaty, podczas których będziesz pracować strategicznie nad tematami ze szkolenia nr 2.
W tym module będziesz kontynuować edukację na temat tworzenia strategii, a w szczególności nad jej elementów charakterystycznych dla marek premium, które będą podstawą różnicowania Twoich klientów od innych marek osobistych i komunikacji z rynkiem:
- budowanie historii (która będzie sprzedażowa)
- wykorzystanie skuteczności w strategii osobistej marki premium eksperta
- ograniczanie dostępu – jak można to robić w poszczególnych branżach
- jak zbudować ekosystem premium, czyli co będzie pokazywane światu
- tworzenie skojarzeń z marką
- tożsamość osobistej marki premium oraz jak wykorzystać cechy osobowości i talenty jako podstawę komunikacji
około 2h
Warsztaty, podczas których będziesz pracować strategicznie nad tematami ze szkolenia nr 3.
Strategia i podstawy pod skuteczną komunikację masz już przygotowanie, to teraz kolejny krok, czyli ustalenie tego, jak ta komunikacja ma przebiegać, aby wspierała sprzedaż:
- sprzedaż jako podstawa komunikacji
- dlaczego klienci obserwują osobiste marki premium?
- serce i głos marki
- jak znaleźć sposób komunikacji, który będzie wspierał sprzedaż, a jednocześnie potwierdzał unikatowość osobistych marek premium
- BIG IDEA
- spójna komunikacja w trzech krokach
- jak strategicznie planować content
- e-mail marketing a osobiste marki premium
- jak budować pozycję eksperta w mediach
około 2h
Warsztaty, podczas których będziesz pracować strategicznie nad tematami ze szkolenia nr 4.
Szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać klientów na strategie, w jaki sposób powinien przebiegać proces projektowania strategii, jakich kompetencji miękkich potrzebujesz do pracy z klientami, a także jak wyglądają moje standardy pracy.
Opracujesz własny pomysł na siebie jako stratega oraz wstępne ścieżki zakupowe oraz elementy oferty.
Struktura kursu:
- 10 spotkań online na żywo (10h szkolenia online i 5 spotkań warsztatowych na żywo) – 2x w tygodniu przez 5 tygodni
- egzamin z teorii
- samodzielne opracowanie strategii
- prezentacja i obrona strategii
Na czym polega certyfikacja?
- uczestnictwo we wszystkich spotkaniach na żywo
- zdanie egzaminu ustnego z wiedzy z kursu
- opracowanie strategii według manuala otrzymanego w programie
- prezentacja strategii
- obrona strategii
Dla kogo jest ten kurs?
- dla osób, które pracują z ekspertami i chcą rozszerzyć swoją ofertę
- dla każdego, kto chce zmienić swoją ścieżkę zawodową w kierunku budowania strategii
- dla osób, które mają doświadczenie w marketingu, ale także dla tych, które dopiero zaczynają swoją marketingową drogę
cena szkolenia to typowa stawka za jedną strategię Osobistej Marki Premium
Certyfikowany Strateg Osobistych Marek Premium
-
6-tygodniowy kurs w 4-osobowych grupach
-
cerftyfikat uprawniający do pracy na mojej autorskiej metodzie
-
dostęp do materiałów szkoleniowych i wszystkich dodatkowych materiałów niezbędnych do certyfikacji
-
Twoje nazwisko na liście strategów, których polecam do wsp≥ółpracy
-
Poznaj twórczynię kursu...
Ewa Gadomska
Strateżka marek luksusowych i premium, doradczyni, autorka szkoleń doskonale znająca klientów premium i ich potrzeby. Wykorzystując swoje doświadczenie i umiejętności opracowała metodę budowania osobistych marek premium, którą doceniają agencje PR oraz stratedzy na całym świecie. Jej znakiem rozpoznawczym jest kreatywne i mocno praktyczne wykorzystanie sposobu budowania marek luksusowych do budowania rozpoznawalności marek osobistych. Ponadto, Ewa od 16 lat jest odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, aktywnie rozwijającą swoje firmy i zaangażowaną w blisko 20 dochodowych biznesów.
Aktualnie rozwija biznesy (swoje oraz swoich klientów) w Europie, USA oraz Emiratach Arabskich. Zbudowała także ponad 30-tysięczną społeczność polskich przedsiębiorców, z którymi na co dzień dzieli się swoim doświadczeniem i pracuje nad skutecznym wzrostem ich marek. Jej misją jest rozwój jej klientów oraz ich firm, ponieważ to właśnie ich sukces daje jej największą zawodową satysfakcję.
Opinie...
Najczęstsze pytania
Nie. Do kursu obowiązuje rekrutacja.
Tak, jest możliwość płatności w dwóch ratach – pierwsza przed rozpoczęciem, druga po 3 tygodniach trwania kursu.
Tak. Licencja jest dożywotnia.
Licencja jest przyznawana TYLKO na budowanie strategii osobistych marek premium. Licencja nie obejmuje wykorzystania metody Osobista Marka Premium w żadnym wariancie w szkoleniach online lub szkoleniach offline.