Jak mieć lepiej płacących klientów
Osobista Marka Premium
Jeśli…
-
-
- zależy Ci na rozpoznawalności wśród lepiej płacących klientów lub klientów z większym budżetem
- jesteś ekspertem, specjalistą w swojej dziedzinie, ale brakuje Ci rozpoznawalności
- masz osiągnięcia i dokonania, o których nikt nie wie
- czujesz, że nie zarabiasz tyle, ile mógłbyś na swojej wiedzy/kompetencjach
- nie masz klientów czekających w kolejce na Twoje produkty/usługi
- widzisz jak marki osobiste z mniejszą wiedzą, kompetencjami i umiejętnościami zarabiają więcej od Ciebie i/lub są bardziej rozpoznawalne
- chcesz być nazwiskiem pierwszego wyboru w związku z dziedziną, którą się zajmujesz
- wykonujesz usługi na wyższym poziomie niż inni w Twojej branży
- stale rozwijasz swoją wiedzę i kompetencje
- wiesz, że tworzysz nowy standard w branży, ale nie wiesz, jak zacząć sprzedawać produkty/usługi premium
- chcesz sprzedawać wysokowartościowe i drogie rozwiązania dla swoich klientów
- zależy Ci na tym, aby klienci sami do Ciebie przychodzili
- potrafisz dostarczyć jakość produktów/usług oraz obsługi klienta, który klienci doceniają
- zależy Ci na rozpoznawalności i/lub punktowej rozpoznawalności wśród najlepszych klientów
-
…to potrzebujesz nowego podejścia do marki osobistej, które pozwoli Ci, jeszcze szybciej i łatwiej:
- podnieść ceny swoich produktów/usług
- zamienić swoją wiedzę i umiejętności na droższe produkty/usługi
- zyskać rozpoznawalność
- zarabiać więcej
- sprawić, że klienci sami ustawią się w kolejce do Ciebie
- tworzyć tylko skuteczne (zasięgowe i sprzedażowe) treści dla swoich odbiorców
- mieć tak zbudowaną ofertę, że Twoje produkty/usługi będą się same sprzedawać
- nauczyć się skutecznie docierać do odpowiednich klientów
- zbudować dochodową firmę w oparciu o swoją markę osobistą
Lepiej płacący klient to zarówno ten z zasobniejszym portfelem, jak i taki, który pomimo braku zasobnego portfela będzie Ci chciał zapłacić więcej niż innym na rynku.
Co znajdziesz w kursie
Wstęp, z którego dowiesz się, kiedy osobista marka premium będzie dla Ciebie właściwą drogą, a także jaka jest różnica w sprzedawaniu ofert premium względem ofert standardowych.
Moduł drugi – Definiowanie Ciebie jako marki
Ten moduł to seria pytań dla Ciebie do przemyślenia, zwieńczona wykonaniem osobistej analizy SWOT oraz mapy osobistej marki premium.
Moduł trzeci – Struktura strategii osobistej marki premium
Poznasz mój autorski sposób na tworzenie strategii osobistych marek premium i strukturę samej strategii, aby podczas kursu móc wypełniać ją samodzielnie treściami
Moduł czwarty – Premium mindset
Przepracujesz swoje przekonania na temat klientów premium i ofert premium, a także przekonania na temat pieniędzy i sprzedaży. Bez zmiany nastawienia, trudno będzie Ci sprzedawać oferty premium.
Moduł piąty – Oferta premium, ustalanie cen, gdzie i jak sprzedawać do klientów premium
W tym module pracujesz nad najważniejszymi elementami strategii osobistej marki premium, a konkretnie:
- od czego zacząć projektowanie oferty premium
- kto będzie idealnym klientem na Twoją ofertę (segmentacja, persony)
- nisza, gdy jesteś marką osobistą – co zrobić, gdy masz trudność ze zdefiniowaniem niszy
- idealny produkt/usługa premium
- jak komponować mapę produktów/usług premium
- potrzeby klientów premium/tych którzy kupują wysokowartościowe oferty
- motywy zakupowe – dlaczego klienci kupują drogie produkty/usługi od ekspertów
- odpowiedź na pytanie: dlaczego klient będzie chciał zapłacić premium
- zmiany w procesie podejmowania decyzji zakupowych przy ofertach wysokowartościowych
- sposoby na sprzedaż ofert premium (konstrukcja lejków sprzedażowych i produktowych dopasowanych do ofert premium)
- ustalanie cen produktów/usług – metody
- psychologiczne aspekty zakupów i ich wpływ na decyzje dotyczące ceny
- gdzie znaleźć klientów premium – skąd ich pozyskać
Moduł szósty – Ozłoć swoją markę (elementy strategii premium)
W tym module kontynuujesz pracę nad strategią, a w szczególności nad jej elementami charakterystycznymi dla osobistych marek premium, które będą podstawą różnicowania Cię od innych marek osobistych i komunikacji z rynkiem:
- budowanie Twojej historii (która będzie sprzedażowa)
- wykorzystanie skuteczności w strategii osobistej marki premium
- ograniczanie dostępu – jak możesz to robić jako marka osobista, tak aby powodować jeszcze większe zainteresowanie Tobą i Twoją ofertą
- jak zbudować swój ekosystem, czyli co będziesz pokazywać światu
- tworzenie skojarzeń z marką
- tożsamość marki oraz jak wykorzystać cechy Twojej osobowości i talenty jako podstawę komunikacji
Moduł siódmy – Twoja droga na szczyt
Strategia i podstawy pod skuteczną komunikację masz już przygotowanie, to teraz kolejny krok, czyli ustalenie tego, jak ta komunikacja ma przebiegać, aby wspierała sprzedaż:
- dlaczego klienci obserwują osobiste marki premium?
- serce Twojej marki
- głos Twojej marki
- jak znaleźć sposób komunikacji, który będzie wspierał sprzedaż, a jednocześnie potwierdzał Twoją unikatowość
- spójna komunikacja w trzech krokach
- jak strategicznie planować content
- e-mail marketing a ekspert premium
- jak budować swoją pozycję w mediach
Moduł ósmy – Planowanie zmiany
Podsumowanie kursu oraz charakterystyka tego, od czego zacząć, aby od razu przejść do działania i jak skutecznie planować wdrożenie strategii i planu komunikacji.
WAŻNE: kupując kurs otrzymujesz dostęp do obu jego wariantów: Osobista Marka Premium Eksperta i Freelancera
Dla kogo jest ten kurs?
- Dla marek osobistych, czyli każdego, kto zarabia lub chce zarabiać na swoim nazwisku
- Każdy, kto buduje POZYCJĘ w swojej branży i chce lepiej płacących klientów / klientów z większym budżetem
- Kto najbardziej odnajdzie się w tym kursie: ekspert, freelancer, broker (nieruchomości, kredytowy, ubezpieczeniowy) coach, psycholog, prawnik, lekarz, dietetyk, wirtualna asysta, grafik, projektant www, videomaker, copywriter, szkoleniowcy zawodowi (fryzjerzy, kosmetolodzy, stylistki paznokci itd.), ekspert IT, trener biznesu, mentor, ekspert od finansów, ekspert w bardzo wąskiej dziedzinie (np. chemii czy projektowania systemów alarmowych) itd.
- Nieważne, czy pracujesz na etacie i chcesz zbudować pozycję na rynku, czy pracujesz u siebie i chcesz zarabiać na produktach marki osobistej
Dlaczego warto wziąć udział?
- Aby cena Twoich produktów/usług przestała być najważniejsza
- Aby nauczyć się sprzedawać bez sprzedaży
- Aby zbudować silną markę osobistą, o której produkty i usługi będą zabiegać klienci
- Aby klienci sami Cię polecali
- Aby stworzyć silną społeczność w oparciu o spójne wartości
- Aby przestać robić coś, jak inni, a zacząć być liderem w swojej niszy
Wybierz jedną z trzech opcji, jakie dla Ciebie przygotowałam, albo zapytaj, która będzie dla Ciebie najlepsza
Osobista Marka Premium -kurs
PLN599
- Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
- Dostęp do platformy kursowej
- 3 live na żywo w grupie na FB
Osobista Marka Premium -kurs + 30 min konsultacji
PLN799
- 30 min. konsultacji online 1:1
- Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
- Dostęp do platformy kursowej
- 3 live na żywo w grupie na FB
- * Regularna cena konsultacji, to 800 zł
Osobista Marka Premium – kurs + 2 godz. konsultacji
PLN1799
- 2 godz. konsultacji online 1:1
- Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
- Dostęp do platformy kursowej
- 3 live na żywo w grupie na FB
- Regularna cena konsultacji, to 800 zł
Kupuję kurs
jeśli wciąż nie wiesz, czy ten kurs jest dla Ciebie, kliknij i umów się na 15-minutową, darmową rozmowę
Opinie…
Poznaj twórczynię kursu…
Najczęstsze pytania
To każda osoba, która chce zapłacić Ci więcej za to, żeby z Tobą współpracować, za Twój sposób/Twoją metodę, która chce się od Ciebie uczyć, bo to Ty wnosisz coś nowego w dziedzinę, w której działasz. Tak więc, będzie to nie tylko klient premium, mający przychody wyższe niż standardowe, ale każdy, kto postanowi zainwestować w swój rozwój/zmianę.
Czy kurs jest dla mnie, gdy pracuję na etacie?
Tak, oczywiście. Jeśli chcesz zacząć lub już budujesz pozycję w swojej firmie/branży.
Jak długo jest dostęp do kursu?
6 miesięcy od daty zakupu.
Do kiedy mogę wykorzystać konsultacje?
W ciągu pół roku od daty zakupu.