Jak mieć lepiej płacących klientów

Osobista Marka Premium

Jeśli...

      • zależy Ci na rozpoznawalności wśród lepiej płacących klientów lub klientów z większym budżetem
      • jesteś ekspertem, specjalistą w swojej dziedzinie, ale brakuje Ci rozpoznawalności
      • masz osiągnięcia i dokonania, o których nikt nie wie
      • czujesz, że nie zarabiasz tyle, ile mógłbyś na swojej wiedzy/kompetencjach
      • nie masz klientów czekających w kolejce na Twoje produkty/usługi
      • widzisz jak marki osobiste z mniejszą wiedzą, kompetencjami i umiejętnościami zarabiają więcej od Ciebie i/lub są bardziej rozpoznawalne
      • chcesz być nazwiskiem pierwszego wyboru w związku z dziedziną, którą się zajmujesz
      • wykonujesz usługi na wyższym poziomie niż inni w Twojej branży
      • stale rozwijasz swoją wiedzę i kompetencje
      • wiesz, że tworzysz nowy standard w branży, ale nie wiesz, jak zacząć sprzedawać produkty/usługi premium
      • chcesz sprzedawać wysokowartościowe i drogie rozwiązania dla swoich klientów
      • zależy Ci na tym, aby klienci sami do Ciebie przychodzili
      • potrafisz dostarczyć jakość produktów/usług oraz obsługi klienta, który klienci doceniają
      • zależy Ci na rozpoznawalności i/lub punktowej rozpoznawalności wśród najlepszych klientów

 

...to potrzebujesz nowego podejścia do marki osobistej, które pozwoli Ci, jeszcze szybciej i łatwiej:

  • podnieść ceny swoich produktów/usług 
  • zamienić swoją wiedzę i umiejętności na droższe produkty/usługi
  • zyskać rozpoznawalność
  • zarabiać więcej
  • sprawić, że klienci sami ustawią się w kolejce do Ciebie
  • tworzyć tylko skuteczne (zasięgowe i sprzedażowe) treści dla swoich odbiorców
  • mieć tak zbudowaną ofertę, że Twoje produkty/usługi będą się same sprzedawać
  • nauczyć się skutecznie docierać do odpowiednich klientów
  • zbudować dochodową firmę w oparciu o swoją markę osobistą

Lepiej płacący klient to zarówno ten z zasobniejszym portfelem, jak i taki, który pomimo braku zasobnego portfela będzie Ci chciał zapłacić więcej niż innym na rynku.

Co znajdziesz w kursie

Wstęp, z którego dowiesz się, kiedy osobista marka premium będzie dla Ciebie właściwą drogą, a także jaka jest różnica w sprzedawaniu ofert premium względem ofert standardowych.

Ten moduł to seria pytań dla Ciebie do przemyślenia, zwieńczona wykonaniem osobistej analizy SWOT oraz mapy osobistej marki premium.

Poznasz mój autorski sposób na tworzenie strategii osobistych marek premium i strukturę samej strategii, aby podczas kursu móc wypełniać ją samodzielnie treściami

Przepracujesz swoje przekonania na temat klientów premium i ofert premium, a także przekonania na temat pieniędzy i sprzedaży. Bez zmiany nastawienia, trudno będzie Ci sprzedawać oferty premium.

W tym module pracujesz nad najważniejszymi elementami strategii osobistej marki premium, a konkretnie: 

  • od czego zacząć projektowanie oferty premium
  • kto będzie idealnym klientem na Twoją ofertę (segmentacja, persony)
  • nisza, gdy jesteś marką osobistą – co zrobić, gdy masz trudność ze zdefiniowaniem niszy 
  • idealny produkt/usługa premium
  • jak komponować mapę produktów/usług premium
  • potrzeby klientów premium/tych którzy kupują wysokowartościowe oferty
  • motywy zakupowe – dlaczego klienci kupują drogie produkty/usługi od ekspertów
  • odpowiedź na pytanie: dlaczego klient będzie chciał zapłacić premium
  • zmiany w procesie podejmowania decyzji zakupowych przy ofertach wysokowartościowych
  • sposoby na sprzedaż ofert premium (konstrukcja lejków sprzedażowych i produktowych dopasowanych do ofert premium)
  • ustalanie cen produktów/usług – metody
  • psychologiczne aspekty zakupów i ich wpływ na decyzje dotyczące ceny
  • gdzie znaleźć klientów premium – skąd ich pozyskać

W tym module kontynuujesz pracę nad strategią, a w szczególności nad jej elementami charakterystycznymi dla osobistych marek premium, które będą podstawą różnicowania Cię od innych marek osobistych i komunikacji z rynkiem:

  • budowanie Twojej historii (która będzie sprzedażowa)
  • wykorzystanie skuteczności w strategii osobistej marki premium 
  • ograniczanie dostępu – jak możesz to robić jako marka osobista, tak aby powodować jeszcze większe zainteresowanie Tobą i Twoją ofertą
  • jak zbudować swój ekosystem, czyli co będziesz pokazywać światu 
  • tworzenie skojarzeń z marką 
  • tożsamość marki oraz jak wykorzystać cechy Twojej osobowości i talenty jako podstawę komunikacji

Strategia i podstawy pod skuteczną komunikację masz już przygotowanie, to teraz kolejny krok, czyli ustalenie tego, jak ta komunikacja ma przebiegać, aby wspierała sprzedaż: 

  • dlaczego klienci obserwują osobiste marki premium?
  • serce Twojej marki 
  • głos Twojej marki 
  • jak znaleźć sposób komunikacji, który będzie wspierał sprzedaż, a jednocześnie potwierdzał Twoją unikatowość 
  • spójna komunikacja w trzech krokach
  • jak strategicznie planować content
  • e-mail marketing a ekspert premium 
  • jak budować swoją pozycję w mediach

Podsumowanie kursu oraz charakterystyka tego, od czego zacząć, aby od razu przejść do działania i jak skutecznie planować wdrożenie strategii i planu komunikacji. 

WAŻNE: kupując kurs otrzymujesz dostęp do obu jego wariantów: Osobista Marka Premium Eksperta i Freelancera

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla marek osobistych, czyli każdego, kto zarabia lub chce zarabiać na swoim nazwisku 
  • Każdy, kto buduje POZYCJĘ w swojej branży i chce lepiej płacących klientów / klientów z większym budżetem
  • Kto najbardziej odnajdzie się w tym kursie: ekspert, freelancer, broker (nieruchomości, kredytowy, ubezpieczeniowy) coach, psycholog, prawnik, lekarz, dietetyk, wirtualna asysta, grafik, projektant www, videomaker, copywriter, szkoleniowcy zawodowi (fryzjerzy, kosmetolodzy, stylistki paznokci itd.), ekspert IT, trener biznesu, mentor, ekspert od finansów, ekspert w bardzo wąskiej dziedzinie (np. chemii czy projektowania systemów alarmowych) itd.
  • Nieważne, czy pracujesz na etacie i chcesz zbudować pozycję na rynku, czy pracujesz u siebie i chcesz zarabiać na produktach marki osobistej

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Aby cena Twoich produktów/usług przestała być najważniejsza
  • Aby nauczyć się sprzedawać bez sprzedaży
  • Aby zbudować silną markę osobistą, o której produkty i usługi będą zabiegać klienci
  • Aby klienci sami Cię polecali
  • Aby stworzyć silną społeczność w oparciu o spójne wartości
  • Aby przestać robić coś, jak inni, a zacząć być liderem w swojej niszy

Wybierz jedną z trzech opcji, jakie dla Ciebie przygotowałam, albo zapytaj, która będzie dla Ciebie najlepsza

Osobista Marka Premium -kurs

PLN 599
  • Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
  • Dostęp do platformy kursowej
  • 3 live na żywo w grupie na FB

Osobista Marka Premium -kurs + 30 min konsultacji

PLN 799
  • 30 min. konsultacji online 1:1
  • Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
  • Dostęp do platformy kursowej
  • 3 live na żywo w grupie na FB
  • * Regularna cena konsultacji, to 800 zł

Osobista Marka Premium - kurs + 2 godz. konsultacji

PLN 1799
  • 2 godz. konsultacji online 1:1
  • Dostęp do video i kart pracy (4,5 godzin nagrań w każdym kursie)
  • Dostęp do platformy kursowej
  • 3 live na żywo w grupie na FB
  • Regularna cena konsultacji, to 800 zł

Opinie...

Poznaj twórczynię kursu...

Ewa Gadomska

Ewa Gadomska

Strateżka marek luksusowych i premium, doradczyni, autorka szkoleń doskonale znająca klientów premium i ich potrzeby. Wykorzystując swoje doświadczenie i umiejętności opracowała metodę budowania osobistych marek premium, którą doceniają agencje PR oraz stratedzy na całym świecie. Jej znakiem rozpoznawczym jest kreatywne i mocno praktyczne wykorzystanie sposobu budowania marek luksusowych do budowania rozpoznawalności marek osobistych. Ponadto, Ewa od 16 lat jest odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, aktywnie rozwijającą swoje firmy i zaangażowaną w blisko 20 dochodowych biznesów.
Aktualnie rozwija biznesy (swoje oraz swoich klientów) w Europie, USA oraz Emiratach Arabskich. Zbudowała także ponad 30-tysięczną społeczność polskich przedsiębiorców, z którymi na co dzień dzieli się swoim doświadczeniem i pracuje nad skutecznym wzrostem ich marek. Jej misją jest rozwój jej klientów oraz ich firm, ponieważ to właśnie ich sukces daje jej największą zawodową satysfakcję.

Najczęstsze pytania

To każda osoba, która chce zapłacić Ci więcej za to, żeby z Tobą współpracować, za Twój sposób/Twoją metodę, która chce się od Ciebie uczyć, bo to Ty wnosisz coś nowego w dziedzinę, w której działasz. Tak więc, będzie to nie tylko klient premium, mający przychody wyższe niż standardowe, ale każdy, kto postanowi zainwestować w swój rozwój/zmianę.

Tak, oczywiście. Jeśli chcesz zacząć lub już budujesz pozycję w swojej firmie/branży.

6 miesięcy od daty zakupu.

W ciągu pół roku od daty zakupu.