Strategia
Osobista Marka Premium
Jeśli...
- jesteś ekspertem, specjalistą w swojej dziedzinie, ale brakuje Ci rozpoznawalności
- nie wiesz jak przekuć swoją wiedzę w produkty/usługi, które pokochają klienci
masz osiągnięcia i dokonania, o których nikt nie wie - czujesz, że nie zarabiasz tyle, ile mógłbyś za swoje umiejętności
- chcesz pracować za wyższą pensję
- widzisz jak mniej utalentowani zarabiają więcej od Ciebie
- nie wiesz jak zdobywać nowe rynki
- nie masz klientów czekających w kolejce na Twoje usługi
- chcesz, aby Twoje nazwisko było kojarzone z konkretną dziedziną
...to potrzebujesz osobistej strategii marki premium, która pozwoli Ci:
- zbudować dochodową firmę w oparciu o swoją markę osobistą
- zdobyć uznanie
klienci sami ustawią się w kolejce do Ciebie - podnieść ceny swoich produktów/usług i
- zarabiać więcej
- zamienić swoją wiedzę i umiejętności na produkty
- mieć tak zbudowany mix produktowy, że Twoje produkty/usługi będą się same sprzedawać
- nauczyć się skutecznie docierać do klientów
- tworzyć tylko skuteczne treści dla swoich odbiorców
Co otrzymasz w ramach strategii?
- analiza rynku (analiza konkurencji, analiza trendów)
- cele strategiczne i operacyjne
- kierunki rozwoju marki osobistej wraz z możliwościami monetyzacji
- tożsamość marki osobistej premium
- test osobowości DISC wraz z cechami mającymi wpływ na budowanie osobistej marki premium
- cechy wyróżniające markę osobistą
- product mix, czyli co będziesz sprzedawać
- określenie, kim jest Twój klient, jakie są jego motywy zakupowe, typowe potrzeby i jak wygląda jego customer journey
- gdzie i jak dotrzeć do klienta
- pozycjonowanie cenowe
- DNA osobistej marki premium
- tworzenie ekosystemu marki
- strategie określające fundamenty marki premium (rodowód, wydajność, niedostatek)
- fundamenty treści (kluczowe przesłania, strategiczny plan treści)
- kanały i metody komunikacji (media relations, social media)
- 3-miesięczny plan działań operacyjnych
Co otrzymasz w ramach planu komunikacji marketingowej:
- treści i lejek sprzedażowy przeznaczony do sprzedaży produktów/ usług, przygotowujący sprzedaż na autopilocie
- kluczowe komunikaty dla kanałów komunikacji (media, social media) oraz sposób ich prezentacji w poszczególnych kanałach komunikacji
- treści zaprojektowane według autorskiej metody (reach content, przygotowanie do sprzedaży i sprzedaż, dostosowane do treści i lejka sprzedażowego)
- 3-miesięczny plan treści dla poszczególnych mediów / social media
Nie każdy doradca wizerunkowy, czy strateg marketingowy, rozumie klienta premium. Wręcz przeciwnie, w branży popularne jest myślenie skalą followingu, a nie jego jakością. Specyfika mojego klienta jest tym bardziej szczególna, bo oferuję VIP serwis w sprawach urzędowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Moim klientem jest nisza, niszy, niszy.
Miałam dużo szczęścia, bo Ewę poleciła mi koleżanka, która już przerobiła innych doradców i właśnie praca z Ewą była dla niej strzałem w dziesiątkę, a dla mnie w jedenastkę.
Ewa rozumie mojego klienta, zna jego ścieżki, myślenie, wartości, jak i to, czego potrzebuje mój biznes. Ewa to światowiec z doświadczeniami w handlu, usługach, content marketingu. Dla niej milioner nie jest „dojną krową”, ale zestawem uwarunkowań i przyzwyczajeń. Konsultacja i przejście kursu, przyniosło natychmiastowe efekty w postaci +40% przychodu w pierwszym kwartale, bez wydania złotówki na reklamę.
Zawsze byłam osobą analogową, wierzącą w pisanie długich dysertacji na jednej platformie. Ewa najpierw otworzyła mi głowę na ustawienie stawek za moją wiedzę, co przesiało zbędny ruch leadów. Następnie poznałam narzędzie do dalszej digitalizacji i delegacji procesów, co skróciło mój czas pracy i podniosło poziom konwersji. Te narzędzia poddane próbie czasu, przynoszą lepszych klientów i większe zlecenia, mam więcej czasu na pracę nad swoją firmą, a mniej mnie spala praca we własnej firmie. Jak mówi Ewa „Mieć sianko i spanko” to jest dopiero życie premium.
Kurs dał mi niezawodne strategie, narzędzia i ramy, które w efekcie otworzyły moje myślenie dalej i pracując nad drugą działalnością, kierowaną do tego samego klienta premium, czuję pewność w działaniu.
Wykorzystałam tylko część narzędzi z kursu, a efekty zmieniły moje życie. Co będzie, jak wykonam cały plan? Dowiem się wkrótce.
Ada Koniecznyfounder ARK Consulting
Trafiłam do Ewy w momencie, kiedy chciałam wprowadzić moją markę osobistą na wyższy poziom. Zależało mi, aby sprzedawać do klientów premium. Współpraca przerosła moje oczekiwania, a strategia jest dopasowana do mnie, a nie ja do strategii. Klienci się sami pojawiają, dzięki dobrze ustalonym działaniom marketingowym. Polecam strategię każdemu, kto tak jak ja chce mieć wyjątkowych klientów, a nie wie jak się za to zabrać.
Martha MalakUsquare Real Estate, Dubai
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John DoeZałożyciel
Poprzedni
Następny
Nie każdy doradca wizerunkowy, czy strateg marketingowy, rozumie klienta premium. Wręcz przeciwnie, w branży popularne jest myślenie skalą followingu, a nie jego jakością. Specyfika mojego klienta jest tym bardziej szczególna, bo oferuję VIP serwis w sprawach urzędowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Moim klientem jest nisza, niszy, niszy.
Miałam dużo szczęścia, bo Ewę poleciła mi koleżanka, która już przerobiła innych doradców i właśnie praca z Ewą była dla niej strzałem w dziesiątkę, a dla mnie w jedenastkę.
Ewa rozumie mojego klienta, zna jego ścieżki, myślenie, wartości, jak i to, czego potrzebuje mój biznes. Ewa to światowiec z doświadczeniami w handlu, usługach, content marketingu. Dla niej milioner nie jest „dojną krową”, ale zestawem uwarunkowań i przyzwyczajeń. Konsultacja i przejście kursu, przyniosło natychmiastowe efekty w postaci +40% przychodu w pierwszym kwartale, bez wydania złotówki na reklamę.
Zawsze byłam osobą analogową, wierzącą w pisanie długich dysertacji na jednej platformie. Ewa najpierw otworzyła mi głowę na ustawienie stawek za moją wiedzę, co przesiało zbędny ruch leadów. Następnie poznałam narzędzie do dalszej digitalizacji i delegacji procesów, co skróciło mój czas pracy i podniosło poziom konwersji. Te narzędzia poddane próbie czasu, przynoszą lepszych klientów i większe zlecenia, mam więcej czasu na pracę nad swoją firmą, a mniej mnie spala praca we własnej firmie. Jak mówi Ewa „Mieć sianko i spanko” to jest dopiero życie premium.
Kurs dał mi niezawodne strategie, narzędzia i ramy, które w efekcie otworzyły moje myślenie dalej i pracując nad drugą działalnością, kierowaną do tego samego klienta premium, czuję pewność w działaniu.
Wykorzystałam tylko część narzędzi z kursu, a efekty zmieniły moje życie. Co będzie, jak wykonam cały plan? Dowiem się wkrótce.
Ada Koniecznyfounder ARK Consulting
Trafiłam do Ewy w momencie, kiedy chciałam wprowadzić moją markę osobistą na wyższy poziom. Zależało mi, aby sprzedawać do klientów premium. Współpraca przerosła moje oczekiwania, a strategia jest dopasowana do mnie, a nie ja do strategii. Klienci się sami pojawiają, dzięki dobrze ustalonym działaniom marketingowym. Polecam strategię każdemu, kto tak jak ja chce mieć wyjątkowych klientów, a nie wie jak się za to zabrać.
Martha MalakUsquare Real Estate, Dubai
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
John DoeZałożyciel
Poprzedni
Następny
Czy jesteś gotowy, aby zacząć zarabiać na swoim nazwisku? Razem zbudujemy Twoją markę osobistą premium, krok po kroku. osobista Marka Premium pomoże Ci zbudować rozpoznawalność, stworzyć dochodowy biznes oparty na Twojej marce, a klienci w mgnieniu oka ustawią się w kolejce po Twoje produkty i usługi. Wspólnie zbudujemy Twoją strategię, obejmującą wszystkie potrzebne aspekty od analizy rynku, zaprojektowania tożsamości Twojej marki, po zdefiniowanie Twojego idealnego klienta, stworzenie idealnego dla Ciebie mixu produktów i stworzenie spójnego planu komunikacji.
Jak wygląda nasza współpraca?
- trwa od trzech do pięciu tygodni
- strategia jest opracowywana przez ekspertów na podstawie znajomości rynku, własnych doświadczeń oraz trzech spotkań strategicznych z klientem
- cena strategii: 8990 zł netto
- cena planu komunikacji: 3490 zł netto
- strategia + plan komunikacji: 11990 zł netto
Jak zacząć?
- każda współpraca zaczyna się od rozmowy wyjaśniającej
- współpraca rozpoczyna się od podpisania umowy
- w ramach strategii odbędą się trzy spotkania strategiczne i jedno poświęcone omówieniu strategii
- płatność za usługę na podstawie faktury
- płatność: 50% przed rozpoczęciem współpracy, 50% po dostarczeniu prezentacji
- maksymalny czas realizacji strategii – 14 dni od ostatniego spotkania strategicznego